PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. PAREIGYBĖ
1. Kazlų Rūdos seniūnijos (toliau tekste – Seniūnija) vyresnysis specialistas. Pareigybė priskirta specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – A.
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1.turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
3.2.būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, Seniūnijos veiklą ir šiuo pareigybės aprašymu;
3.3. žinoti Savivaldybės administracijos padalinių sudėtį, valdymo struktūrą ir principus;
3.4. mokėti taktiškai bendrauti su interesantais;
3.5. išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu;
3.6. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo tarnybinę veiklą, kaupti, apibendrinti informaciją, rengti dokumentų projektus;
3.7. gebėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją įgyvendina Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, Kazlų Rūdos savivaldybės (toliau tekste – Savivaldybė) tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų nuostatas;
4.2. sudaro asmenų, turinčių teisę į socialinio būsto nuomą, sąrašus;
4.3. sudaro būstų nuomininkų sąrašus;
4.4. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją priima seniūnijos gyventojų prašymus, socialinio ar savivaldybei nuosavybės teise priklausančio būsto klausimais, ir pateikia juos Savivaldybės administracijai;
4.5. parengia pagal Savivaldybės tarybos patvirtintas formas, savivaldybės gyvenamųjų patalpų nuomos sutartis (sutarčių pakeitimus, pratęsimus, susitarimus dėl sutarties nutraukimo ir pan.) bei perdavimo ir priėmimo aktus;
4.6. registruoja Savivaldybės socialinio būsto nuomos sutartis, savivaldybės socialinio būsto perdavimo ir priėmimo aktus;
4.7. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją rengia savivaldybės Tarybos sprendimų ir Administracijos direktoriaus įsakymų projektus;
4.8. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją teikia ataskaitas valstybinėms institucijoms;
4.9. pagal poreikį organizuoja Savivaldybei nuosavybės teise priklausančių būstų tikslinio panaudojimo komisijos posėdžius ir kontroliuoja šios komisijos nutarimų įgyvendinimą;
4.10. atsako už Lietuvos Respublikos paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti įstatymu patvirtintos informacijos viešinimą;
4.11. dalyvauja Komisijų ir Darbo grupių, kurių nariu išrinktas ar paskirtas, darbe;
4.12. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją informaciją suveda į SPIS programą;
4.13. tikrina nuomininkų ir asmenų, turinčių teisę į socialinio būsto nuomą, metines turto deklaracijas;
4.14. kontroliuoja būstų nuomos ir išperkamosios būsto nuomos kompensavimą;
4.15. tikrina ar savivaldybės gyvenamosiose patalpose gyvena tik nuomininkai ir jų šeimos narai, kurie turi teisę jame gyventi;
4.16. kontroliuoja ar savivaldybei priklausančios gyvenamosios patalpos naudojamos pagal paskirtį ir tinkamai prižiūrimos, negadinamos, laikomasi priešgaisrinės saugos bei kitų būsto saugos reikalavimų;
4.17. kontroliuoja ar savivaldybės gyvenamųjų patalpų nuomininkai vykdo prievolę per nustatytą laiką nuo sutarties pasirašymo dienos įstatymų nustatyta tvarka įregistruoti (išregistruoti) sutartį Nekilnojamojo turto registre ir ar sudarė sutartis su bendrovėmis, teikiančiomis komunalines paslaugas;
4.18. kontroliuoja ir veda apskaitą apie savivaldybės gyvenamųjų patalpų nuomininkams apskaičiuotą ir jų mokamą nuomos mokestį, įsiskolinimus už gyvenamųjų patalpų nuomą bei dėl tuščių savivaldybės gyvenamųjų patalpų susidariusį įsiskolinimą;
4.19. bendradarbiauja su bendrovėmis, tiekiančiomis gyvenamųjų patalpų gyventojams paslaugas. Renka ir sistemina informaciją apie savivaldybės gyvenamųjų patalpų nuomininkų įsiskolinimus už šaltą ir karštą vandenį, elektros energiją, dujas, šiluminę energiją ir komunalines paslaugas (šiukšlių išvežimą, bendro naudojimo patalpų ir teritorijų valymą ir kt.);
4.20. rengia ir siunčia paštu registruotu laišku savivaldybės gyvenamųjų patalpų nuomininkams įspėjimus apie įsiskolinimus;
4.21. užtikrina tvarkomų asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka;
4.22. Seniūnijos seniūnui teikia siūlymus, susijusius su tiesioginių pareigų vykdymu ir Seniūnijos veikla;
4.23. informuoja, konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apie Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos, valstybės institucijų veiklą savivaldybės teritorijoje;
4.24. esant poreikiui pavaduoja kitus Seniūnijos specialistus jų nebuvimo darbe kasmetinių atostogų, mokymosi atostogų, komandiruočių metu;
4.25. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo ir kitus Seniūnijos seniūno pavestus nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kurie neprieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktams, yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Seniūnijos seniūnui.