PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Socialinės paramos skyriaus (toliau – Skyrius) specialisto socialiniam darbui pareigybė priskirta specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį išsilavinimą socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį;
3.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, pareigybei priskirtų funkcijų vykdymą;
3.3. gebėti rinkti, sisteminti bei apibendrinti tarnybinei veiklai reikalingą informaciją ir ją panaudoti ruošiant išvadas bei savarankiškai planuoti, tvarkyti savo tarnybinę veiklą;
3.4. gebėti naudotis kitų institucijų duomenų bazėmis, administruojant Skyriui nustatytas funkcijas;
3.5. išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu;
3.6. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Specialistas socialiniam darbui vykdo šias funkcijas:
4.1. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų, Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų nuostatas, Skyriaus vedėjo pavedimus ir atsako už tinkamą jų įgyvendinimą;
4.2. teisės aktų nustatyta tvarka nustato ir/ar organizuoja asmenų (šeimos) socialinių paslaugų ir laikino atokvėpio paslaugos poreikių nustatymą, užpildant Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimo formą, ir gautas išvadas teikia Socialinės paramos skyriaus vedėjui dėl paslaugų skyrimo;
4.3. rengia sprendimų dėl socialinių paslaugų ir laikino atokvėpio paslaugos asmeniui skyrimo, pratęsimo, sustabdymo ar nutraukimo projektus;
4.4. siunčia sprendimų kopijas socialinių paslaugų ir laikino atokvėpio paslaugos gavėjui ir paslaugos teikėjui;
4.5. vertina asmenų, pageidaujančių gauti socialines paslaugas ir laikino atokvėpio paslaugą, finansines galimybes, rengia socialinių paslaugų mokėjimo pažymas; rengia asmenų, gaunančių socialines paslaugas, bylas;
4.6. rengia sutarčių dėl socialinių paslaugų ir laikino atokvėpio paslaugos teikimo projektus ir teikia derinti Skyriaus vedėjui;
4.7. renka informaciją pagal suteiktą vartotojo teisę VĮ Registrų centro, Valstybinio socialinio draudimo fondo ir Darbo biržos duomenų bazėse, siekdamas nustatyti turimą pareiškėjų turtą, užimtumą ir gaunamas pajamas, rengia ar išduoda pažymas ar kitą informaciją;
4.8. rengia paklausimus ir atsakymus pareiškėjams, įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms socialinių paslaugų teikimo ir gavimo klausimais;
4.9. tikrina socialinių paslaugų įstaigų pateiktas ataskaitas apie suteiktas socialines paslaugas ir laikino atokvėpio paslaugą ir suveda jas į socialinės paramos šeimai informacinės sistemos bazę (SPIS);
4.10. teikia Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (toliau – SPIS) duomenis apie gyventojams skirtas, teikiamas, sustabdytas, nutrauktas ar neskirtas socialines paslaugas;
4.11. renka informaciją, atlieka duomenų analizę ir teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl socialinių paslaugų teikimo ir organizavimo Kazlų Rūdos savivaldybėje;
4.12. pagal Skyriaus kompetenciją ruošia Administracijos direktoriaus įsakymų projektus;
4.13. tikrina lėšų socialinėms paslaugoms ir laikino atokvėpio paslaugai panaudojimą ruošia suvestines ir ataskaitas dėl socialinių paslaugų skyrimo ir lėšų panaudojimo;
4.14. dalyvauja komisijų darbe, organizuojant bendrųjų ir specialiųjų socialinių paslaugų teikimą;
4.15. organizuoja socialinių paslaugų teikėjų teikiamos socialinės priežiūros ir laikino atokvėpio paslaugos akreditavimą, vertina savivaldybės teritorijoje teikiamos socialinės priežiūros ir laikino atokvėpio paslaugos kokybę, prižiūri, kaip laikomasi akredituojamų socialinių paslaugų (socialinės priežiūros ir laikino atokvėpio) organizavimo ir teikimo sąlygų;
4.16. bendradarbiauja su kitomis valstybės institucijomis bei visuomeninėmis organizacijomis, su asmens (šeimos) artimaisiais, giminaičiais, atstovaujančiais šių asmenų (šeimų) interesus, tenkinant savivaldybės socialinę atskirtį patiriančių asmenų, senyvo amžiaus, asmenų su negalia ir vienų gyvenančių asmenų ir šeimų poreikius;
4.17. organizuoja socialinio darbo ir paslaugų poreikių asmenims nustatymo identifikavimą, apibendrina ir teikia siūlymus Skyriaus vedėjui;
4.18. pagal pareigybei priskirtas funkcijas, rengia ir tikslina informaciją savivaldybės interneto puslapyje ir, suderinus su Skyriaus vedėju, teikia ją už informacijos viešinimą atsakingam Administracijos darbuotojui;
4.19. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo kitus Skyriaus vedėjo pavestus nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kurie neprieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktams.