Dirbk Kazlų Rūdai
Informacija apie Kazlų Rūdos savivaldybės kontroliuojamų ir nekontroliuojamų juridinių asmenų laisvas darbo vietas
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas (atvejo vadybininkas), bus sudaroma projektinio darbo sutartis projektų veiklų įgyvendinimo laikotarpiui (Bendradarbiaudamas su seniūnijomis, socialinių paslaugų įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiomis ir kitomis įstaigomis bei organizacijomis atlieka potencialių pagalbos ir paslaugų stokojančių asmenų, turinčių intelekto ir (ar) psichikos negalią (toliau – Asmenys) paiešką; vertina arba koordinuoja Asmens socialinių ir kitų kompleksinių paslaugų poreikio nustatymo procesą – atlieka asmens situacijos analizę bei poreikių vertinimą kompleksinei pagalbai gauti, sprendimų priėmimui; informuoja ir konsultuoja tikslinės grupės Asmenis apie galimybę gauti socialines, sveikatos priežiūros, užimtumo, teisines ir kitas kompleksines paslaugas; prisideda ir, esant Asmens sutikimui, dalyvauja įgyvendinant Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros (toliau – Agentūros) parengtą pagalbos planą, rengia Asmens kompleksinį individualios pagalbos planą (toliau – Planas); Inicijuodamas, koordinuodamas ir kontroliuodamas Plano įgyvendinimą, atvejo vadybininkas: organizuoja atvejo vadybos posėdžius (pagal poreikį) su savivaldybės specialistais, sveikatos priežiūros specialistais (pvz. sveikatos priežiūros įstaigose dirbančiais socialiniais darbuotojais, slaugytojais, psichiatrais, šeimos gydytojais ar kt.), Neveiksnių asmenų būklės peržiūrėjimo komisijos nariais, Užimtumo tarnybos specialistais, švietimo įstaigų specialistais, jei asmuo gauna švietimo/ugdymo paslaugas, policijos pareigūnais, kitais specialistais, galinčiais suteikti informacijos apie Asmenį, nevyriausybinių ir/ar kitų įstaigų/organizacijų atstovais, artimaisiais (šeimos nariais, globėjais, rūpintojais, asmenimis, teikiančiais pagalbą priimant sprendimus ir kt.) ir kitais asmenimis iš Asmens socialinės aplinkos; tarpininkauja Asmeniui, kreipdamasis į kitas valstybės ir (ar) savivaldybių institucijas, įstaigas ir (ar) organizacijas, kuriose Asmuo gali gauti pagalbą; telkia valstybės ir savivaldybių įstaigas bei kitas organizacijas, teikiančias pagalbą Asmeniui ir inicijuoja, organizuoja bei koordinuoja Plano įgyvendinimą, nuolat palaiko kontaktą su pagalbą teikiančiomis įstaigomis ir Asmenų su negalia reikalų koordinatoriumi rengia Plano įgyvendinimo grafiką ir ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį vykdo atvejo stebėseną, atsižvelgdamas į Asmens situacijos pokyčius atlieka reikiamas korekcijas Plane; Dalyvauja kuriant bei vystant pagalbos tikslinei grupei sistemą, galinčią užtikrinti reikalingas bendruomenines socialines paslaugas; teikia informaciją ir siūlymus Asmenų su negalia reikalų koordinatoriui dėl pagalbos ir paslaugų Asmenims trūkumo savivaldybėje; esant poreikiui, lydi Asmenį į valstybės ir savivaldybių įstaigas bei kitas organizacijas, teikiančias pagalbą; bendradarbiaudamas su savivaldybės teritorijoje dirbančiais socialiniais darbuotojais, grupinio gyvenimo namų, apsaugoto būsto paslaugų teikėjais, nevyriausybinėmis organizacijomis, psichikos sveikatos centro socialiniais darbuotojais, savarankiškai vykdo Asmenų, patiriančių socialinę atskirtį ir (arba) socialinę riziką, sąlygotą Asmenų negalios, paiešką; bendradarbiaudamas su pagalbą priimant sprendimus teikiančiais asmenimis, teikia siūlymus projektą koordinuojantiems vykdytojams dėl Asmenų veiksnumo apribojimo bylų peržiūros ir (arba) kartu su pagalbą priimant sprendimus teikiančiu asmeniu dalyvauja atliekant Asmenų, kuriuos prašoma pripažinti neveiksniais ar ribotai veiksniais vertinimą ir teikia savo išvadas dėl šių asmenų teisinio veiksnumo apribojimo; bendradarbiauja su projekto tinklaveikos specialistais, teikia informaciją apie inicijuotų atvejų vadybos skaičių, kitą projekto įgyvendinimui aktualią informaciją; esant poreikiui, organizuoja ir koordinuoja Asmeniui aktualios informacijos teikimą jam prieinamu bendravimo būdu (lengvai suprantama kalba, alternatyviąja komunikacija ir pan.); rengia ir teikia pasiūlymus su priskirtos srities veikla susijusiais klausimais projekto vadovui ir Asmenų su negalia reikalų koordinatoriui, kitiems viešojo administravimo subjektams, taip pat subjektams, kurie teikia viešąsias paslaugas; pildo visą projektui reikalingą dokumentaciją ir laiku ją pateikia projektą administruojantiems darbuotojams ir (arba) projekto vykdytojui; nuolatos sistemina kiekybinę ir kokybinę informaciją apie Asmeniui suteiktas paslaugas; nuolat peržiūri savivaldybės administracijos sudaromą asmenų eilę ilgalaikei socialinei globai gauti, o jei asmeniui skirta ilgalaikė socialinė globa valstybės socialinės globos namuose, asmenų eilę ilgalaikei socialinei globai gauti valstybės socialinės globos namuose, kad būtų organizuojamos Asmeniui alternatyvios institucinei globai paslaugos bendruomenėje; dalyvauja atvejo vadybininkams ir kitiems projekto specialistams skirtuose renginiuose ir susitikimuose kvalifikacijai tobulinti, kompetencijoms didinti, bendradarbiavimui skatinti; atvejo vadybininkas savo darbe vadovaujasi Agentūros parengtomis rekomendacijomis dėl atvejo vadybininko funkcijų darbui su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais asmenimis; dalyvauja rengiant skyriaus veiklos ataskaitas, savivaldybės socialinių paslaugų planą, socialinių paslaugų programų projektus, prireikus organizuoja programose numatytų priemonių įgyvendinimą; tikrina Asmenų duomenis kompiuterinėse duomenų bazėse, kai informacija reikalinga pavestoms funkcijoms vykdyti; nagrinėja savivaldybės gyventojų, įstaigų ir (ar) nevyriausybinių organizacijų pranešimus, prašymus, elektroninius paklausimus, rengia informacinius raštus, paklausimus, pranešimus ir (ar) atsakymus į gaunamus raštus priskirtos kompetencijos klausimais.) Darbdavys: Savivaldybės administracija Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): personalas@kazluruda.lt Tel. +370 343 68624 Iki kada priimami prašymai: 2025-01-20 Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): ⁕ būti įgijęs ne žemesnį kaip aukštąjį socialinių mokslų krypties universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; ⁕ turėti ne mažesnę kaip trejų metų darbo su pažeidžiamomis visuomenės grupėmis patirtį ir (arba) ne mažesnę kaip vienerių metų darbo su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais asmenimis patirtį arba socialinio darbo, psichologijos, specialiosios pedagogikos studijų metu įgytą praktinio darbo patirtį su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais asmenimis; ⁕ mokėti dirbti su taikomųjų biuro programų paketu Microsoft Office (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa), teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis; ⁕ išmanyti atvejo vadybos modelio taikymą, teikiant individualizuotas paslaugas ir koordinuotą pagalbą asmenims, turintiems psichikos ir (ar) intelekto negalią; ⁕ turėti savybes, reikalingas tiesiogiai dirbti su asmenimis (komunikabilumas, gebėjimas išklausyti) ir asmenimis su intelekto sutrikimais (gebėjimas komunikuoti lengvai suprantamu būdu ir kitais alternatyviais komunikacijos būdais, pvz. naudojant lengvai suprantamą kalbą); ⁕ gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje; ⁕ turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą; Gyvenimo aprašymą (CV), išsilavinimo dokumentų kopijas siųsti el. paštu personalas@kazluruda.lt iki 2025 m. sausio 20 d. imtinai. Telefonas pasiteirauti: +370 343 68624 Atrankos forma – pokalbis Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas – 0,95 (BD). Mėnesinis darbo užmokestis (bruto 1696 Eur; neto 1098 Eur) |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Savižudybių prevencijos koordinatorius 0,4 etato krūviu (16 val./sav.), pareigybės lygis A. Pagrindinės koordinatoriaus funkcijos: tinkamai reaguoti į savižudybių ir mėginimų žudytis atvejus bei organizuoti pagalbą po mėginimo žudytis ir (arba) savižudybės įvykio; didinti specialistų kompetencijas ir teikti metodinę pagalbą, skatinti tarpinstitucinį bendradarbiavimą, vykdyti stebėseną, šviesti visuomenę. Darbdavys: Kazlų Rūdos savivaldybės visuomenės sveikatos biuras, S. Daukanto g. 19-2B, Kazlų Rūda Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Vesta Stankevičienė vesta.stankeviciene@krvsb.lt tel. +370 645 81 340 Iki kada priimami prašymai: Prašymą dalyvauti atrankoje, gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją siųsti nurodytu el. paštu iki 2025 m. sausio 20 d. Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį ar jam prilygintą socialinių mokslų studijų krypčių grupės sociologijos, socialinio darbo, socialinės politikos, psichologijos studijų krypties, sveikatos mokslų studijų krypčių grupės visuomenės sveikatos studijų krypties, verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės vadybos, žmonių išteklių vadybos, viešojo administravimo studijų krypties arba švietimo ir išsilavinimą. Turėti ne mažiau kaip 1 metus darbo ir (ar) savanorystės patirties bent vienoje iš sričių: psichikos sveikatos stiprinimas ir prevencija, savižudybių prevencija, asmens psichikos sveikatos priežiūra, visuomenės sveikata, socialinis darbas, viešasis administravimas, švietimas. Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas nuo 0,81 (BD) iki 0,92 (BD). Mėnesinis darbo užmokestis Bruto 578,47Eur. – 657,03 Eur. Neto 465,67 Eur. – 528,91 Eur. (darbo užmokestis nurodytas 0,4 etato krūviui). |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Direktoriaus pavaduotojas (1,0 etatas). Neterminuota darbo sutartis. Pagrindinės funkcijos: 1. Telkia specialistus uždaviniams ir funkcijoms vykdyti bei numatytoms veiklos programoms įgyvendinti. 2. Rengia Tarnybos veiklos planus, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja kuruojamų padalinių veiklos tikslų įgyvendinimą ir funkcijų atlikimą, kontroliuoja pavaldžių darbuotojų darbo kokybę, koordinuoja pavaldžių darbuotojų darbo grafikų sudarymą. 3. Pateikia direktoriui parengtus metinius veiklos planus ir metines ataskaitas; 4. Teikia direktoriui siūlymus dėl pavaldžių darbuotojų darbo organizavimo tobulinimo, darbuotojų profesinės kompetencijos tobulinimo, analizuoja pavaldžių darbuotojų mokymosi ir kvalifikacijos kėlimo poreikį. 5. Teikia įstaigos vadovui siūlymus rengiant įsakymus, taisykles ir kitus įstaigos veiklą reglamentuojančius vidaus teisės aktus, organizuoja įstaigos veiklos srities teisės aktų projektų rengimą, jų svarstymą ir derinimą su kitomis institucijomis, rengia kitus įstaigos veiklos dokumentus. 6. Tvarkingai veda dokumentaciją ir to reikalauja iš dirbančių darbuotojų. 7. Analizuoja pavaldžių darbuotojų mokymosi ir kvalifikacijos kėlimo poreikį. 8. Įpareigoja Tarnybos darbuotojus laiku ir kokybiškai vykdyti jiems pavestas užduotis. 9. Koordinuoja skubių vienkartinių užduočių atlikimą. 10. Organizuoja, veda darbuotojų metodinius pasitarimus, susirinkimus. 11. Dalyvauja įgyvendinant paslaugų plėtrą, rengia ir įgyvendina paslaugų kokybės gerinimo projektus; 12. Vadovaujasi komandinio darbo principais, parenka tinkamą komandą problemai spręsti. 13. Užtikrina paslaugų teikimą teisės aktų nustatyta tvarka, kontroliuoja teikiamų paslaugų kokybę, teikia Tarnybos direktoriui paslaugų teikimo ataskaitas. 14. Teikia direktoriui pagalbos šeimoms tarnybos, globos centro, karjeros specialistų, pagalbos mokiniui specialistų siūlymus dėl darbuotojų darbo organizavimo tobulinimo, paslaugų organizavimo ir teikimo, kitų su veikla susijusių klausimų. Darbdavys: Kazlų Rūdos pedagoginė psichologinė tarnyba Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Audronė Viskantienė, el. p. administracija@krppt.lt tel. +370 343 25979 Iki kada priimami prašymai: Iki 2025 m. sausio 21 d. Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Konkursas paskelbtas Valstybės tarnybos portale 2025 m. sausio 7 d. adresu http://portalas.vtd.lt/lt/vtdtemplatevtdkonkursai-319-319.html#p:2 (Darbo viešajame sektoriuje skelbimai-Kiti darbo skelbimai, skelbimo Nr. 101785). Pretendentų dokumentai priimami 10 darbo dienų (iki 2025-01-21 imtinai) po konkurso paskelbimo Valstybės tarnybos portale. Dokumentai teikiami tik per sistemą. Konkurso pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis). Išsamesnė informacija apie skelbiamą konkursą teikiama el. p. administracija@krppt.lt tel. +370 343 25979 Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas nuo 1,4 iki 1,7448 (priklausys nuo darbo stažo ir turimos kvalifikacijos). Mėnesinis darbo užmokestis bruto 1856,82 Eur - 3115,17 Eur, neto 1067,68 Eur - 1791,22 Eur |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijai informacinių technologijų vyresnysis specialistas (1 etatas). Funkcijos: užtikrinti techninę kompiuterių ir kompiuterinių tinklų veiklą, jų eksploataciją ir priežiūrą, informacinių sistemų ir programinės įrangos diegimą ir atnaujinimą, atlikti interneto ir elektroninių paslaugų priežiūrą, kompiuterinių programų pritaikymą ir įdiegimą, metodinę pagalbą gimnazijos darbuotojams kompiuterių panaudojimo ir programų eksploatavimo klausimais. Vykdyti organizacinės technikos ir programinės įrangos apskaitą ir nuolatinį atnaujinimą Neterminuota darbo sutartis. Numatomas įdarbinimas – nuo 2025 m. vasario 3 d. Pareigybės lygis – B Darbdavys: Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazija, Atgimimo g. 1, 69415 Kazlų Rūda Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Dėl informacijos apie darbo vietą suteikimo: direktoriaus pavaduotojas ūkiui Ričardas Margelis, Tel. Nr. +370 65775155. Dėl dokumentų priėmimo: Solvita Vasiliauskienė, tel. Nr. (8 343) 68 029, el. paštas: solvita.vasiliauskiene@kaziogriniausgimnazija.lt. Prašymą ir gyvenimo aprašymą, išsilavinimą liudijančio dokumento kopiją galima pateikti atvykus asmeniškai į raštinę adresu Atgimimo g. 1, Kazlų Rūda, arba el. paštu, pasirašytus elektroniniu parašu. Prašymo forma Iki kada priimami prašymai: Norintys dalyvauti atrankoje asmenys turi pateikti prašymą, išsilavinimą liudijančio dokumento kopiją ir gyvenimo aprašymą iki 2025-01-24 15:00 val.. Atranka numatoma 2025 m. sausio 30 d. Apie tikslų atrankos laiką atrinkti kandidatai bus informuoti asmeniškai. Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Kandidatas turi turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų arba koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu.Turėti kvalifikaciją susijusią su informacinėmis technologijomis; mokėti naudotis šiuolaikine technika ir ryšio priemonėmis (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook, Internet Explorer ir kt.). Mėnesinis darbo užmokestis: Darbo apmokėjimo koeficientas: 0,75 (BD). Mėnesinis darbo užmokestis: bruto 1339,05 Eur; neto 918,02 Eur. |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijoje darbų saugos ir sveikatos specialistas (1 etatui). Funkcijos: nustato ir analizuoja darbo aplinkos rizikos faktorius ir pasiūlo jų mažinimo ar pašalinimo būdus; planuoja ir organizuoja darbuotojų mokymus, tarp jų ir mokymus dėl saugos ir sveikatos darbo vietoje; tikrina ar darbo vietoje yra laikomasi saugos ir sveikatos reikalavimų, vertina riziką ir informuoja darbuotojus saugos ir sveikatos klausimais; rengia gaisrinės saugos, darbo ir sveikatos saugos ir civilinės saugos instrukcijas, žmonių evakavimo kilus gaisrui grafines schemas ir rašytinius planus; organizuoja darbuotojų mokymus darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos klausimais bei pirmosios pagalbos mokymus; sudaro darbuotojų, kuriems privalomai turi būti tikrinama sveikata, sąrašus, organizuoja tokius sveikatos patikrinimus, analizuoja privalomų sveikatos patikrinimų (priimant į darbą ir periodiškai) išvadas ir rekomendacijas, apie juos informuoja savo tiesioginį viršininką ir organizuoja darbuotojų sveikatos patikrinimų rekomendacijų įgyvendinimą; organizuoja ir koordinuoja profesinės rizikos vertinimą įstaigoje darbuotojų saugos ir sveikatos teisės aktų nustatyta tvarka; rengia įstaigos darbuotojų saugos ir sveikatos norminius teisės aktus arba organizuoja jų parengimą; rengia gimnazijos ir jos padalinių civilinės saugos ar ekstremalių situacijų planus prižiūri jų savalaikį atnaujinimą ir savo kompetencijos ribose jų vykdymą; dalyvauja, tiriant nelaimingus atsitikimus darbe, incidentus, avarijas ir profesines ligas, analizuoja nelaimingų atsitikimų darbe, profesinių ligų, incidentų bei avarijų aplinkybes ir priežastis, registruoja įstaigoje įvykusius nelaimingus atsitikimus darbe, profesines ligas bei incidentus, kaupia kitus duomenis, susijusius su darbuotojų sauga ir sveikata darbe; rengia nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų prevencijos priemones ar organizuoja jų parengimą, kontroliuoja prevencinių priemonių įgyvendinimo terminų laikymąsi; kontroliuoja darbuotojų saugos ir sveikatos norminių teisės aktų reikalavimų laikymąsi įstaigoje; teikia informaciją apie priešgaisrinės, darbuotojų saugos ir sveikatos būklę, ir darbuotojų saugos ir sveikatos norminių teisės aktų reikalavimų laikymąsi gimnazijoje; informuoja savo tiesioginį viršininką ar įgaliotą asmenį apie pavojus darbuotojų saugai ir sveikatai ir prevencines priemones, kurių reikia imtis; Neterminuota darbo sutartis. Numatomas įdarbinimas – nuo 2025 m. vasario 3 d. Pareigybės lygis – A2. Darbdavys: Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazija, Atgimimo g. 1, 69415 Kazlų Rūda Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Dėl informacijos apie darbo vietą suteikimo: direktoriaus pavaduotojas ūkiui Ričardas Margelis, Tel. Nr. +370 65775155. Dėl dokumentų priėmimo: Solvita Vasiliauskienė, tel. Nr. (8 343) 68 029, el. paštas: solvita.vasiliauskiene@kaziogriniausgimnazija.lt. Prašymą, išsilavinimą liudijančio dokumento kopiją, gyvenimo aprašymą galima pateikti atvykus asmeniškai į raštinę adresu Atginimo g. 1, Kazlų Rūda, arba el. paštu, pasirašytus elektroniniu parašu. Prašymo forma Iki kada priimami prašymai: Norintys dalyvauti atrankoje asmenys turi pateikti prašymą, gyvenimo aprašymą ir išsilavinimą liudijančių dokumentų kopijas iki 2025-01-24 15:00 val.. Atranka numatoma 2025 m. sausio 30 d. Apie tikslų atrankos laiką atrinkti kandidatai bus informuoti asmeniškai. Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Kandidatas turi turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą; turėti darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą; turėti galiojantį priešgaisrinės saugos pažymėjimą; mokėti naudotis šiuolaikine technika ir ryšio priemonėmis (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook, Internet Explorer ir kt.). gerai išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius darbuotojų saugą ir sveikatą ir kitus teisės aktus, reikalingus pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms vykdyti; gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą; Mėnesinis darbo užmokestis: Darbo apmokėjimo koeficientas: 1,05 (BD). Mėnesinis darbo užmokestis: bruto nuo 1874,67 Eur; neto nuo 1201,58 Eur |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Dailės mokytoja(-as), 0,5 etato, terminuota darbo sutartis. Funkcijos: Kūrybinis darbas su mokiniais, meninės, vizualinės, emocinės raiškos ugdymas tenkinat mokinių dailės pažinimo ir individualios kūrybos poreikius Darbdavys: Kazlų Rūdos Rimvydo Žigaičio menų mokykla Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Liveta Keršienė zigaiciomokykla@krmm.lt tel. 8-343-95436 Iki kada priimami prašymai: 2025-01-24 Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Išsilavinimas – aukštasis (aukštesnysis, įgytas iki 2009 metų, ar specialus vidurinis, įgytas iki 1995 metų) pedagogo kvalifikacija (neturintis jos privaloma įgyti per 2 metus nuo darbo pedagoginiu darbuotoju pradžios). Turi būti baigęs atitinkamą studijų arba dalyko/specializacijos modulio programą, gebėti dirbti komandoje, motyvuoti mokinius, dirbti su mokiniais padedant jiems įsisavinti mokomąją medžiagą. Mėnesinis darbo užmokestis: Brutto/Netto: nuo 912,61 Eur/524,75 Eur iki 1281,74 Eur/889,08 Eur priklausomai nuo NPD taikymo ir pensijų kaupimo. (darbo užmokestis priklauso nuo turimos pedagogo kvalifikacijos ir pedagoginio darbo stažo). |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Valytoja (-as) (0,25 etato) Darbdavys: VšĮ Kazlų Rūdos turizmo ir verslo informacijos centras Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): vadyba@visitkazluruda.lt Tel. Nr. +37069461999 Iki kada priimami prašymai: 2025-01-27 Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): ■ turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją; ■žinoti patalpų priežiūros, valymo atlikimo tvarką; ■būti kruopščiam ir atsakingam; ■galimybė pirkti paslaugas iš dirbančio pagal verslo liudijimą ar individualią veiklą – privalumas. Gyvenimo aprašymą (CV) siųsti vadyba@visitkazluruda.lt iki 2025 m. sausio 27 d. imtinai. Telefonas pasiteirauti: +37069461999 Atrankos forma – pokalbis (Apie atrankos vietą ir laiką informuosime tik atrinktus pretendentus) Mėnesinis darbo užmokestis: Bruto – 259,50 Eur, Neto – 208,50 Eur |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos Turto valdymo ir ūkio skyriaus vyriausiasis specialistas (inžinierius) (bus sudaroma darbo sutartis) (Nustato naudotojams neperduotų Savivaldybės valdomų statinių remonto poreikį ir inicijuoja remonto vykdymą, rengia Savivaldybės, kaip statinių savininkės, sutikimus (nesutikimus) atlikti naudotojams perduotų Savivaldybės valdomų statinių statybos darbus, kontroliuoja, kad naudotojai laiku ir tinkamai įteisintų atliktus statybos darbus, konsultuoja Savivaldybės būsto nuomininkus būsto priežiūros klausimais; organizuoja Savivaldybės valdomų statinių pertvarkymo (perplanavimo), patalpų paskirties pakeitimo, pasikeitusios statinių būklės, palyginti su įregistruota Nekilnojamojo turto registre, įteisinimą; organizuoja naudotojams neperduotų Savivaldybės valdomų negyvenamosios paskirties pastatų techninės priežiūros vykdymą, administravimą, apsaugą, atlieka apžiūras ir rengia turto apžiūros aktus; išduoda pažymas apie naujai suformuotų nekilnojamojo turto kadastro objektų (statinių) galimybę naudoti pagal paskirtį. rengia ir įgyvendina pagal kompetenciją Savivaldybės energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programą (toliau – Programa), kontroliuoja Programos įgyvendinimo administratorių veiklą; administruoja Savivaldybės paramą, teikiamą daugiabučių namų savininkams, dalyvaujantiems Programoje, atlieka Programos įgyvendinimo stebėseną; pagal suteiktus įgaliojimus atstovauja Savivaldybei, kaip daugiabučio namo, kuriame yra Savivaldybei nuosavybės teise priklausančių gyvenamųjų patalpų bendraturtei, dalyvaujant susirinkimuose ir balsuojant su daugiabučio atnaujinimu (modernizavimu) susijusiais klausimais; tikrina kultūros paveldo objektų būklę, surašo apžiūros aktus, kaupia informaciją ir teikia ją Kultūros paveldo departamento prie Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos kultūros ministro patvirtinta stebėsenos tvarka; informuoja Kultūros paveldo departamentą prie Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos apie Savivaldybės priimtus sprendimus dėl valstybės saugomų objektų bei vietovių; sudaro su kultūros paveldo objektų valdytojais Savivaldybės saugomų kultūros paveldo objektų apsaugos sutartis; sudaro ir išduoda Savivaldybės saugomų kultūros paveldo objektų apsaugos reglamentus; administruoja Savivaldybės paveldo tvarkos programą; organizuoja nekilnojamųjų kultūros vertybių atskleidimą, Savivaldybės saugomų kultūros paveldo objektų taikomųjų mokslinių tyrimų atlikimą; prižiūri saugomose teritorijose esančių Savivaldybės paskelbtų saugomais kultūros paveldo objektų ir vietovių naudojimą ir juose atliekamus tvarkybos darbus, kontroliuoja, kaip užtikrinama Savivaldybės saugomų objektų, vietovių apsauga ir kaip laikomasi nustatyto apsaugos ir naudojimo režimo planuojant ir vykdant veiklą; teikia Nekilnojamojo turto registro tvarkytojui įregistruoti nekilnojamuosius daiktus, kurie yra Savivaldybės saugomi kultūros paveldo objektai, tokių objektų sudedamąsias dalis ar teritorijas, su nekilnojamojo kultūros paveldo apsauga susijusius juridinius faktus, įrašyti arba pakeisti Savivaldybės saugomų kultūros paveldo objektų, kaip daiktinės teisės objektų, įteisinimo ir apribojimų naudotis nekilnojamuoju turtu duomenis; teikia kitiems Savivaldybės administracijos padaliniams, įmonėms, įstaigoms, organizacijoms, juridiniams ir fiziniams asmenims pasiūlymus, metodinę ir dalykinę pagalbą kultūros paveldo atskleidimo, saugojimo, pažinimo sklaidos, atgaivinimo klausimais; įtraukia į apskaitą Savivaldybės teritorijoje esančius paminklus, skulptūras, atminimo lentas, sudaro jų sąrašus ir įvertina būklę; dalyvauja organizuojant viešosiose vietose planuojamų Savivaldybės lėšomis įrengti skulptūrų ir paminklų projektavimą ir įrengimo darbus; rengia atminimo lentų, planuojamų gaminti Savivaldybės lėšomis, sąrašus ir organizuoja atminimo lentų, įtrauktų į šiuos sąrašus, gaminimą; nagrinėja su Skyriaus funkcijomis susijusius juridinių ar fizinių asmenų pareiškimus, skundus, pasiūlymus ar pagal pareigybės kompetenciją teikia konsultacijas dėl atsakymų rengimo ir kt.) Darbdavys: Savivaldybės administracija Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): personalas@kazluruda.lt Tel. Nr. +370 343 68624 Iki kada priimami prašymai: 2025-01-31 Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): ⁕ turėti statybos inžinerijos krypties ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu; ⁕ turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirties statybų organizavimo ar priežiūros srityje; ⁕ gebėti rinkti, sisteminti bei apibendrinti tarnybinei veiklai reikalingą informaciją ir ją panaudoti ruošiant išvadas bei savarankiškai planuoti, organizuoti savo tarnybinę veiklą; ⁕ išmanyti teisės aktų projektų rengimo techniką, pagrindinius principus ir Dokumentų rengimo taisykles, gebėti rengti norminius bei individualius teisės aktus; ⁕ mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu Gyvenimo aprašymą (CV) ir dokumentus (diplomo kopija, darbo patirtį patvirtinantys dokumentai ir kt.) siųsti personalas@kazluruda.lt iki 2025 m. sausio 31 d. imtinai. Telefonas pasiteirauti: +370 343 68 624 Atrankos forma – pokalbis Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas – 1,04 (BD). Mėnesinis darbo užmokestis (bruto 1857 Eur; neto 1180 Eur) |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Transporto vadybininkas (-ė) Funkcijos: - Nuolatinis bendravimas su vairuotojais jų kontrolė, įsiklausymas į jų problemas, geranoriškumas ir operatyvumas sprendžiant atsiradusias problemas; - Įmonės nuosavo transporto kontrolė (maršrutų planavimas, transporto judėjimo valdymas, kontrolė); - Įmonės transporto priemonių parko techninės būklės priežiūra ir remonto darbų organizavimas; - Ataskaitų ruošimas; - Autotransporto ir technikos kontrolinių degalų normų laikymosi, degalų pirkimo ir sunaudojimo kontrolė; - Autotransporto kelionės lapų apskaitos bei pildymo kontrolė; - Visų rūšių draudimų valdymas bei dalyvimas draudiminių įvykių tyrimo procese, atitinkamų dokumentų dėl padarytų žalų bendrovei draudiminių įvykių metu rengimas; - ransporto valdymo kontrolės sistemos valdymas. Darbdavys: UAB „Kazlų Rūdos energija“ Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Gitana Stelmakienė info@krenergija.lt tel. nr. 8 602 75222 Iki kada priimami prašymai: Iki 2025 m. sausio 31d. Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): -Turite AL – licenciją, kuri suteikia galimybę verstis keleivių vežimu autobusais vidaus maršrutais; - Operatyviai sprendžiate iškilusias problemas; - Gebate planuoti savo darbus ir laiką; - Turite atsakingą požiūrį į darbą ir orientaciją į rezultatą; - Turite panašaus darbo patirties – min. 1 metai; - Lanksčiai reaguojate į neplanuotas situacijas, nes įžvelgiate galimybes, o ne kliūtis ir siekiate užsibrėžtų tikslų. Mėnesinis darbo užmokestis: Bruto nuo 2300,- Neto nuo 1400,- |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Santechnikos sistemų ir įrenginių montuotojo funkcijos: 1. Darbas įvairios paskirties objektuose; 2. Santechnikos įrangos/prietaisų, įrenginių, sistemų įrengimo ir montavimo darbai; 3. Profilaktinis įrenginių aptarnavimas, lauko inžinerinių tinklų, pastatų inžinerinių sistemų priežiūra ir remontas. Darbdavys: UAB „Kazlų Rūdos energija“ Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Gitana Stelmakienė info@krenergija.lt Tel. nr. 8 602 75222 Iki kada priimami prašymai: Iki 2025 m. vasario 28 d. Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Mes tikimės, kad Jūs: • Turite analogiško ar panašaus darbo patirtį santechnikos, inžinerinių sistemų/įrangos/įrenginių/prietaisų montavime; • Turite santechniko kvalifikaciją patvirtinantį pažymėjimą (privalumas); • Galiojantis vairuotojo pažymėjimas (B kategorija); • Esate atsakingas, darbštus, kruopštus, savarankiškas, gebate dirbti komandoje; Mėnesinis darbo užmokestis: Bruto nuo 1155 Eur. Neto nuo 825 Eur |